Klacht: Bezorging niet te wijzigen, pakket kwijt

op 13 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Samsung was kapot. Helaas werkt samsung met een bedrijf samen welke niet kan bezorgen. ik krijg een nieuw toestel van samsung. Om 23.00 uur ontvang ik van dynalogic een email dat de chauffeur de volgende dag tussen 8.30 en 17.00 komt. Om 23.01 ontvang ik een email waarmee ik de bezorging zou kunnen inplannen, maar als je dat wil doen kan dat niet meer want route ligt al vast. Dit ging zo 2 dagen door en is mijn zending ook nog kwijt. Dus ik kan weer wachten op mijn telefoon. En het enige wat ik kan doen is via internet een klacht indienen. Maar wie gaat voor de schade opdraaien?

Zodra ik mijn pakket + compensatie ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte mevrouw Bregita,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Jliz