Klacht: bezorging laminaat

op 29 december 2017 over Post algemeen in de categorie Post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er werd op 28 december 26 pakken laminaat bezorgd, mijn vrouw deed open en werd duidelijk kenbaar gemaakt dat ze pakken niet in de lift konden krijgen lagen op een euro pallet, nu heeft me vrouw zelf 26 pakken laminaat in haar eentje naar de 1e etage gebracht ze is een uur bezig geweest om alles naar boven te brengen, dit kan toch niet de bedoeling zijn, in de winkel werd hier over niks van vermeld dat dit kon gebeuren. ik vind dat dit geen bezorgen is waarom betaal ik dan €39.00 bezorgen kosten om alles maar buiten in de hal te laten leggen.
nu lees ik dat het bezorgen van Extra@Home t/m de 3e etage bezorgd hoe is het mogelijk dat ze niet naar de 1e etage kunnen brengen het is 1 hoog 1e deur er zijn 2 liften die op de 1e etage stoppen

Gewenste Oplossing:

gewoon netjes naar de 1e etage brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertus61