Klacht: Bezorging krant te laat en slechte service AD

op 12 oktober 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Wij hebben een abonnement bij het AD. Sinds een half jaar geleden hebben wij problemen met de bezorging van de krant. De krant word dagelijks pas om half acht bezorgd en op zaterdag komt hij soms pas om 09:00 uur in de bus. We hebben meerdere klachten bij het AD gemeld. We krijgen dan te horen dat ze in onze regio te weinig bezorgers hebben. Ook melden we iedere keer dat de krant te laat is en ontvangen we een mail dat er binnen zeven dagen contact word opgenomen. We zijn tot nu toe 1 keer gebeld door het AD met excuses en een aantal bonnen om de krant op te helen. Slechte service van het AD. Ook is het erg moeilijk om een medewerker aan de telefoon te krijgen. De klachten kunnen alleen via de site gedaan worden.

Als de krant iedere dag op tijd bezorgd word of het AD duidelijk uitleg geeft waarom ze niet kunnen zorgen dat de krant op tijd word bezorgt

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mennodeg