Klacht: bezorging in de achtertuin

op 07 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend is er bij ons een pakketje bezorgd in de achtertuin (op bewijs van aflevering staat zijdeur (die bestaat niet)). Hiervoor is de bezorger om de aangrenzende huizen of door de tuin van de buren gelopen, om daarna via de achterkant over de tuinafscheiding heen te stappen. Hij/zij heeft het pakketje op de tuinbank neergezet. Ik vind dit geen manier van bezorgen. Op deze manier kan het pakketje zonder ons medeweten ook door iemand anders weggehaald worden. Zonder overleg om op deze manier te bezorgen vind ik dit een zeer slechte service!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een reaktie of deze manier van bezorgen normaal is, zonder dit van tevoren te hebben overlegd. Tevens hoop ik dat UPS er geen gewoonte van maakt om in andermans (afgegrensde) tuin rond te lopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 02 mei 2017 om 15:40 geantwoord

Ik heb een klacht ingediend eind 2014, we zijn het eerste kwartaal van 2017 nu al voorbij. Als dit de snelheid is van reageren op klachten dan zit er niet veel schot in de zaak. Verder hebben we nog geen reactie / oplossing van de klacht vernomen, slechts dat klachten voortaan via dit forum gaan lopen. Wij gaan deze klacht niet opnieuw melden en hopen in de toekomst hier niet meer mee te worden geconfronteerd

Alle klachten die gemeld zijn door familie Wichers