Klacht: Bezorging faalt

op 27 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 november 2014 een iMac Retina 5K bij de Apple Store bestelt en het bedrag voldaan.
Volgens planning zou ik de iMac vandaag, donderdag 27-11, via UPS in ontvangst nemen. Dinsdag met UPS contact gehad en de levering had een vertraging opgelopen: vliegtuig was vol! Aangezien er op de track and tracepagina van de vervoerder vandaag nog geen voortgang was te bespeuren weer met UPS gebeld: er was een staking geweest!
Contact met Apple opgenomen en mijn frustratie over het geheel geuit. Zij hebben inmiddels uitgezocht dat mijn iMac nog in Shanghai staat en nu waarschijnlijk 2 december pas komt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als UPS alles in het werk stelt dat ik mijn iMac voor dit weekend in huis heb, desnoods zaterdag en per express.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Sportel