Klacht: Bezorging faalt

op 27 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 november 2014 een iMac Retina 5K bij de Apple Store bestelt en het bedrag voldaan.
Volgens planning zou ik de iMac vandaag, donderdag 27-11, via UPS in ontvangst nemen. Dinsdag met UPS contact gehad en de levering had een vertraging opgelopen: vliegtuig was vol! Aangezien er op de track and tracepagina van de vervoerder vandaag nog geen voortgang was te bespeuren weer met UPS gebeld: er was een staking geweest!
Contact met Apple opgenomen en mijn frustratie over het geheel geuit. Zij hebben inmiddels uitgezocht dat mijn iMac nog in Shanghai staat en nu waarschijnlijk 2 december pas komt.

Ik ben tevreden als UPS alles in het werk stelt dat ik mijn iMac voor dit weekend in huis heb, desnoods zaterdag en per express.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS