Klacht: bezorging en verkeerd bezorgd

op 10 mei 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mail weer omdat na enkele weken het bank afschrift van de Ing bank
steeds op dinsdag zoals het hoort bezorg werd, maar helaas is dat
schijnbaar weer niet mogelijk. ook is mijn post diverse malen in de
verkeerde brievenbus beland met het gevolg geen afschrift.
Het is voor de post besteller zeker moeilijk om de post goed te bezorgen
of er is iets anders aan de hand. Ik heb nu ook weer een e-mail naar de
Ing bank gestuurd met deze klacht. Ik zou het op prijs als ik in de toekomst
jullie niet meer lastig hoef te vallen, dat zou ik heel prettig vinden

Gewenste Oplossing:

Als ik geen klacht meer naar het Sandd moet sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door shahbanou@live.nl