Klacht: Bezorging

op 05 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 1 bezorgpoging, waarbij niemand thuis was, kon ik het pakket 13km verderop afhalen in een afgelegen dorp in plaats van in een dichtbij gelegen stad, bij een Kiala punt dat slechts beperkte openingstijden (tot18uur) heeft. Reden voor mij om produkten via internet te bestellen, is dat dit makkelijk thuisbezorgd wordt. Tnt post bezorgd ook in avonduren, op momenten dat werkende mensen (die net uit tijdsbesparing via internet bestellen) thuis zijn. Uiterst jammer dat UPS niet zo klantgericht te werk gaat.

Indien ik niet thuis ben, de mogelijkheid hebben om een pakketje dichtbij af te halen (in ieder geval binnen een straal van max. 5km!)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:33 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door JanineEggen