Klacht: bezorging

[email protected] op 19 februari 2021 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Direct na de kerstfooi, eind december is het Parool 3x niet bezorgd.
Voorts in januari 2x niet en nu, in februari, ontvang ik consequent géén doordeweekse krant.
Alle vijftien keren heb ik er netjes melding van gemaakt.
Geen enkele reactie ontvangen. Ik voel me zeer geschoffeerd.
Vorig jaar zomer deed zich iets soortgelijks voor.

Gewenste Oplossing:

Als ik elke dag mijn Parool ontvang. Ik heb een abonnement en betaal ervoor!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]