Klacht: bezorging

twister01 op 07 juli 2020 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Kunt u mij vertellen waarom jullie niet op een bungalowpark komen?
Een camping kan ik mij voorstellen. Op een bungalowpark wonen het merendeel oudere mensen en voor vast. het park heeft gewone wegen met straatnamen. een enige verschil is dat er een slagboom is. die is altijd open voor iedereen, behalve zwaar verkeer zoals grote vrachtwagens.
Wij hebben de laatste tijd al zo vaak gevraagd of ze alsjeblieft zware spullen zoals koelkast etc. willen bezorgen op het park. ik zal niet overdrijven, maar 10 keer hebben we dit zeker gevraagd. de leverancier heeft het ook nog apart vermeld!!!!!!!Dan komt de chauffeur bij de poort en dan word je niet zo netjes te woord gestaan. We hebben het opgenomen. We zijn het daarom ook zo verschrikkelijk zat dat we social media in kennis stellen van de bezorging van DHL.
Daar komt nog bij dat mijn man rugpatient is en ik pas een nieuwe knie heb en wij nog niet zo lang op het park wonen om iemand anders in te schakelen.
Een schande om iemand zo te behandelen. De leveranciers zal ik in kennis stellen.

Er is ook nog een pakje meegenomen dat net bezorgd was op de receptie.
ze hadden de koelkast mee moeten nemen.
Conclusie, pakje is zoek en koelkast staat voor de deur!!!!
De bewoners klagen, maar vanaf nu zal ik alles haarfijn vertellen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Casino

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Casino nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door twister01