Klacht: Bezorging

op 11 maart 2020 over Plus in de categorie Supermarkten

Ik had een bestelling gedaan .Dus die Laurens komt mij de eten brengen hij was totaal niet vriendelijk en zo zenuwachtig ik mocht de krat niet leeg halen ik zeg ben zo klaar 10 sec en hij drukte me steeds papiertje van de boodschappen in mijn handen. Zo van mag niet schiet nou op ik vind het zo onbeschoft. Ik had niet de krat aangevinkt dat ik die wou houden. Dus ging hij weg en liet die lege krat gewoon staan.. Ik zeg hij is leeg neem je die niet mee. Nee zei hij ik moest ook nog voor de krat betalen .later heb ik de service telefoon gebeld , ze zouden mijn telefoon door geven zodat ze mij terug zouden bellen.. nou tot nu toe nog niks vernomen..Dat vind ik dus ook niet netjes.. Ik ga in vervolgd maar bij een andere boodschappen bestellen.. Ik vind zo ga je niet je klanten om..Ik heb dit nog nooit me gemaakt zo onmenselijk. Als je niet met mensen om kan gaan ga dan geen bestelling doen. Laat iemand anders dat doen.

Ik heb nu 2 keer iets besteld bij de plus de eerste keer was er zo vriendelijk jongen en rustig ik mocht gewoon mijn krat leeg halen zonder dat ik voor de krat hoefte te betalen. Hij nam dat netjes terug. En hij was vriendelijk en netjes zo hoort dat. Vriendelijk zijn voor je klanten niet onbeschoft.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kids-0611