Klacht: Bezorging

op 12 oktober 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bank besteld. Dat is perfect gegaan.
Maar nu kan ik alleen een dag van levering aangeven en geen tijdsblok.
Hierover heb ik gebeld, omdat dit niet haalbaar is voor mij.
Ik kan geen hele dag zitten wachten op een bank en 2 dagen van te voren de tijd doorkrijgen is te laat.
De medewerker kon mij niet verder helpen.
Dit vind ik zeer spijtig.
Bij montel betaal je naast kwaliteit ook voor service, en dit vind ik absoluut geen service.

Gewenste Oplossing:

Als er morgen (Vrijdag 13-10-2017) een tijd van levering met mij wordt afgesproken voor donderdag 19 oktober.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 14 oktober 2017 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Lamper,

Bedankt voor uw melding.

Het is inderdaad niet mogelijk om een tijdsblok met u af te spreken. We kunnen een dag voor de levering met u afspreken, waarbij u 2 werkdagen vooraf het tijdsblok van levering kunt opvragen bij ons. Daarnaast zullen de bezorgers u ongeveer een half uur voor aankomst ook nog bellen.

Op dit moment kunnen wij u dan ook geen tijd van levering doorgeven, dinsdag kunt u het tijdsblok terugvinden in uw orderstatus.

Met vriendelijke groet,
Julia
webcare Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door CarinLamper