Klacht: bezorging

op 07 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer mis met de bezorging, Vandaag geen krant. De Laatste 2 jaar voortdurend problemen. Altijd pas bezorgd om ongeveer half acht. Dat is niet zo,n probleem maar hoort niet. Nu vandaag zaterdag weer geen krant net als de buren. 1 buurman heeft om die reden de krant al opgezegd Jammer want ben al jaren een trouwe abonnee

Gewenste Oplossing:

Ja Logisch toch.. gewoon een correcte bezorging, want daar betaal je voor en dat is elk kwartaal een behoorlijk bedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 oktober 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Gotz

Hartelijk dank voor u bericht. Vervelend dat u vandaag de krant niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en zij gaan er voor zorgen dat de bezorg problemen worden opgelost en de bezorging weer optimaal gaat lopen. Uiteraard worden de gemiste kranten aan u vergoed.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

BR webcare team

Heeft op 07 oktober 2017 om 12:30 geantwoord

Dit euvel is al 2 jaar gaande. Hoewel de laatste 2 maanden ging het beter. de vergoeding bij de Telegraaf strookt niet met de vergoeding die mijn buurvrouw krijgt van het Noordhollands Dagblad. die krijgt een financieele vergoeding voor het niet krijgen van de krant. Daarvoor kan zij een krant halen bij de winkel.Zou de Telegraaf sieren (als de grootste krant van Nederland) dit beleid te volgen.B.v.d. en met vriendelijke groet Ton Götz

Alle klachten die gemeld zijn door 137653778