Klacht: Bezorging

op 06 oktober 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Ik wil graag uw aandacht vragen voor het volgende – waarschijnlijk niet de meest voorkomende klacht die u ontvangt. Bij ons wordt de volkskrant bezorgd door een oudere mevrouw, die dit prima op tijd doet. Echter, zij bezorgt niet alleen de krant, maar ook elke dag een portie KATTENVOER. Daardoor hebben wij overlast van katten in de tuin. Ik heb van buurtgenoten gehoord dat ze dat in meerdere tuinen doet in ons dorp, en meer mensen daar last van hebben en haar daarover hebben aangesproken. Er is zelfs aangifte gedaan bij de politie. Ook ik heb haar en keertje hierop aangesproken, en toen hield het een een tijdje op. Maar ze gaat nu weer gewoon haar gang en we willen dat dit stopt. Ze mag katten voeren, maar niet bij ons in de tuin.

Als u de bezorger via uw distributiebedrijf aanspreekt hierop, die vervolgens stappen onderneemt naar deze mevrouw. Als ze niet stopt hiermee, overweeg ik ook om aangifte te doen, maar ik dit graag eerst bij u aankaarten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Kemp