Klacht: Bezorging

op 02 oktober 2017 over Leidsch Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krant wordt niet bezorgd na verhuizing. We hebben verschillende keren naar de administratie van het Leidsche dagblad gebeld, wat ontzettend slecht te bereiken is met al die verschillende lijnen.Wij zijn nog gaan wonen in nieuwbouw aan een hofje en hebben een toevoeging aan het huisnummer 76b ( collegiantenstraat)en dat schijnt erg moeilijk te zijn om dat correct door te voeren. We wonen nu bijna een week op ons nieuwe adres en hebben nog geen krant ontvangen. Er was ons beloofd dat het nu per 1 oktober voor elkaar was. We weten niet meer wat te doen en ik denk dat we ons abonnement maar gaan opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als we de krant weer iedere dag bezorgd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leidsch Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leidsch Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sem Luca