Klacht: bezorging

op 29 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hedenmorgen weer geen Telegraaf ontvangen dit is de tweede maal in acht dagen en dit jaar in totaal meen ik van acht maal.
Dit is ergernis ten voeten uit.

Gewenste Oplossing:

Ik denk een overbodige vraag maar het antwoord is natuurlijk dat ik de krant dagelijks in de bus heb,overmacht uitgesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 september 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Baak,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging en u vandaag wederom de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw reeds doorgegeven melding via internet hebben wij in goede orde ontvangen en direct doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat er extra aandacht besteed wordt aan de kwaliteit van de bezorging. U kunt er daarom van uitgaan dat de bezorging binnen de kortste keren weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met het aantal dagen dat u de krant niet heeft gehad, zodat u alsnog alle kranten krijgt waar u recht op heeft. Tevens bieden wij de mogelijkheid om de krant (op dagen dat u deze niet ontvangt) digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone, zo kunt u altijd op de hoogte blijven van het allerlaatste nieuws.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door M.Baak