Klacht: bezorging

op 22 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een weekendabonnement maar krijg alleen zaterdags de krant en al enkele weken niet vrijdags. Heb al een aantal keren gebeld,maar helaas niets ontvangen op de vrijdag.Ik verwacht nu een oplossing anders zeg ik het abonnement op.Als ik ontvang

Gewenste Oplossing:

Als ik ontvang waarvoor ik heb betaald,dus ook de vrijdagkrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 september 2017 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kranenborg,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging op vrijdag niet loopt zoals u van ons mag verwachten. Ik heb direct contact opgenomen met de desbetreffende bezorgdienst, zij gaan ervoor zorgen dat de bezorging weer optimaal wordt en u de krant ook op vrijdag weer in de brievenbus vind.

Onze excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Hartelijke groeten,

BR~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jacoby3001