Klacht: Bezorging

op 18 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw de Wilde,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen vandaag.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact hierover opgenomen met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw krant in het vervolg weer optimaal verloopt. Tevens verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Zo betaalt u de gemiste krant niet.

Ook kunt u dagelijks de krant digitaal lezen. Op deze manier kunt u toch op de hoogte blijven van het laatste nieuws. Mocht u hier hulp bij willen, dan staan wij voor u klaar.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door jandewilde@kpnmail.nl