Klacht: Bezorging

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw Kock,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant regelmatig te laat wordt bezorgd de laatste tijd.

Excuses voor dit ongemak.

Wij zijn op de hoogte van de problemen in uw wijk en proberen deze met spoed op te lossen. Tot die tijd wordt uw krant voor 8 uur bezorgd. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag van u. U kunt uw bezorgklacht doorgeven door in te loggen op mijnmedia.nl of ons te bellen op 088 824 824 1

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Kees kock