Klacht: bezorging

op 01 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Oonk,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag uw krant niet heeft ontvangen.
Begrijpelijk dat het vervelend voor u is uw krant te missen.
Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Helaas hebben wij enige jaren geleden moeten besluiten om de mogelijkheid tot nabezorging te schrappen uit kostenoverwegingen. In plaats hiervan verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste bezorgdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten
AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:02 geantwoord

slechte service, vind nabezorging gewenst. Verschuiven van factuurdatum is een zeer slechte oplossing, want het heeft praktisch geen effect.

Alle klachten die gemeld zijn door knoob1946