Klacht: bezorging

op 08 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 juli 2017 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Berbee,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag geen krant in ontvangst heeft mogen nemen. Onze excuses voor het ongemak.

Volgens onze administratie wordt de krant vanwege bepaalde omstandigheden verlaat bezorgd. U kunt de krant daarom elk moment verwachten.

Mocht u onverhoopt alsnog geen krant ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit te melden via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht, zodat wij gepaste actie kunnen ondernemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Berbee