Klacht: Bezorging

op 29 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een afspraak tussen 16 uur en 21 uur. De bezorger was er al 15.38 heeft wat gewacht en is voor 16 uur al weggegaan! Speciaal ervoor vrijgekomen van werk.

Gewenste Oplossing:

Vandaag opnieuw de bestelling bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Saridas,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:32 geantwoord

Er is geen enkele oplossing aangeboden!

Alle klachten die gemeld zijn door Saridas