Klacht: bezorging

op 17 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 juni 2017 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer Zweers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de laatste 4 weken 8x de krant niet te hebben ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u de afgelopen tijd 2x een bezorgklacht heeft doorgegeven namelijk op 6 juni 2017 en op 17 juni 2017. Hierdoor waren wij niet op de hoogte van de bezorgproblemen van uw krant.

U geeft aan de klachten liever niet telefonisch te willen doorgeven. U kunt bezorgklachten ook digitaal doorgeven:
Log in op mijnmedia.nl
Klik op 'mijn abonnement'
Klik op 'bezorgklacht' en volg de instructies.

Wanneer wij een bezorgklacht van u ontvangen nemen wij altijd contact op met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw krant verbeterd. Ook verschuiven we de betaaldatum met een dag. Zo betaalt u gemiste kranten niet.

Natuurlijk kunt u elke dag de krant digitaal lezen om toch op de hoogte te blijven van het laatste nieuws. Als u hier hulp bij wilt dan horen wij dit graag.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Heeft op 19 juni 2017 om 13:50 geantwoord

New, 8x niet ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door hjmzweers