Klacht: bezorging

op 19 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom geen krant ontvangen op 19 mei, Compensatie (extra dag) is uiteraard niet afdoende. Een krant kopen is duurder. Ook digitale krant is voor mij geen compensatie, ik deze namelijk al.
Hopelijk kunt zorg dragen voor een betrouwbaardere bezorging.

Gewenste Oplossing:

Krant bij omissies naleveren, zoals vroeger gebruikelijk,

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 mei 2017 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Segeren,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u op vrijdag 19 mei 2017 De Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u vanmorgen ook telefonisch bij ons melding hierover heeft gemaakt. Dit is inmiddels doorgezet naar onze bezorgdienst en de nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.

Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer voor het na bezorgen van de krant. Hiervoor hebben wij een andere manier van compenseren in het leven geroepen door middel van een compensatie dag toevoegen aan de betaal/actieperiode van uw abonnement zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft en heeft u tevens als abonnee van De Telegraaf ook de mogelijkheid om deze digitaal te lezen.

Uw feedback over onze manier van compenseren en het feit dat wij geen na bezorging meer hebben heb ik voor u doorgezet naar de betreffende afdeling en dit zal meegenomen worden in de eerst volgende evaluatie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Heeft op 19 mei 2017 om 18:38 geantwoord

Extra krant na afloop geeft mij een financieel nadeel, aangezien ik bij de kiosk een krant aanschaf. Nabezorgen resulteert m.i. in een betere service, aangezien de bezorgdienst zelf de omissie moeten oplossen. Door de thans regelmatige fouten (Brabants N. Of geen krant) overweeg ik naar opzegging.

Alle klachten die gemeld zijn door AJM Segeren