Klacht: Bezorging

op 09 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 mei 2017 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Velthuizen, bedankt voor uw bericht.
Begrijpelijk dat het vervelend is dat uw krant vanmorgen niet op tijd bezorgd is.
Wij hebben een melding gekregen dat de krant in uw wijk vandaag later op de dag bezorgd wordt. Wij gaan er van uit dat uw krant inmiddels bezorgd is. Mocht dit niet het geval zijn verzoeken wij u vriendelijk dit aan ons door te geven.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met onze krant.
Met vriendelijke groeten, AN Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Hvelt