Klacht: bezorging

op 23 april 2017 over Axender in de categorie Reclame

Geachte dame / heer,

Sinds weken ontvangen wij het weekblad 1Heerlen al niet meer. bij deze weekkrant zit normalerwijze ook de insteekbladen zoals Kaufland.
Hopelijk kunt u er op toezien dat wij in het district 6416 deze weekkrant weer iedere week op tijd krijgen.

Bij voorband dank ik u voor uw attentie,

John Bischops
Potgieterstraat30
6416 SP Heerlen
Tel 045-5421654

Als ik / wij weer op tijd de weekblad 1 Heerlen krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 24 april 2017 om 09:21 geantwoord

Geachte heer Bischops,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de weekkrant 1Heerlen niet van ons ontvangt. Onze afdeling Kwaliteit gaat dan ook uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de krant weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Klantenservice Axender

Heeft op 25 april 2017 om 17:53 geantwoord

Het weekblad 1-Heerlen werd bij mij extra en alleen aan bezorgd, waarna de bezorger in zijn auto stapte en gewoon de straat uitreed, dit is geen oplossing. De rest van de straat en mogelijk de wijk heeft dan toch nog altijd het nakijken en geen weekblad ontvangen.

mvgr.
John Bischops

Bericht van Axender

3 maanden geleden - Geachte heer Bischops, Bedankt voor uw bericht. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze afdeling Kwaliteit gaat dit opnemen met de betreffende bezorger. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door John Bischops