Klacht: Bezorging

op 19 april 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Zaterdag 15 april zouden bij ons de booschappen bezorgt worden, helaas was het onze fout dat wij het waren vergeten we hebben contact gehad met de bezorger of het later bezorgd kon worden .dat ging de bezorger regelen , helaas was dat niet mogelijk , maar de bezorger ging regelen dat de dekamarkt ons begin deze week zou bellen om een bezorg afspraak te maken. Maar dat is helaas niet gebeurt en we hebben onze boodschappen niet gekregen . Maar naar mij beleving heb ik het gevoel als de klant een fout maakt zoals nu is geweest dat de klant niet gebeld wordt voor een nieuwe afspraak en dat de klant dus niet zijn boodschappen krijgt, dat vind ik wel spijtig ik begrijp heel goed dat het druk is. Maar als de bezorger tussen 4 en 6 kan komen en hij komt hier om kwart over 4 dan kan hij toch de boodschappen later bezorger. want we staan toch op de planning van 4 tot 6 dus ik zag verder ook geen probleem.

Als er een oplossing was gekomen en netje gebeld was hoe het verder zal moeten met de boodschappen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Dekamarkt

4 maanden geleden - Melding wordt rechtstreeks met de klant in behandeling genomen. SD M1704 7246

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 03 mei 2017 om 13:49 geantwoord

Excuses, wij zien dat deze melding nog open staat op Klacht.nl. Hierbij sluiten wij deze af.
Er bleek een miscommunicatie in de winkel te zijn geweest.
Op 20-04 hebben wij u gebeld om excuses aan te bieden. Vervolgens hebben wij ook per mail u een oeps-code opgestuurd, waarmee u geen bezorgkosten hoeft te betalen bij een volgende bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door Frankakarlijn