Klacht: Bezorging

op 21 maart 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zitten er ernstig aan te denken om de telegraaf op te zeggen.Het is nu alweer de zoveelste keer dat de telegraaf te laat wordt bezorgt.
We weten echter niet als we een andere krant nemen of deze ook door de zelfde verspreidingsgroep,gebracht wordt.
Als dit zo is schieten wij er niets mee op.
Graag advies hierover.

Met vriendelijke groeten,

Fam.H.Faber
Vaassen

Gewenste Oplossing:

Optijd zoals de telegraaf aangeeft.Dus vroeg in de ochtend voor zeven uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 maart 2017 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Faber,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de bezorging niet naar wens verloopt en u wederom de krant te laat heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij direct doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging binnen de kortste keren weer naar behoren verloopt.

Andere kranten wordt door dezelfde bezorgdienst rondgebracht. Het veranderen van krant is daarom naar onze mening niet de juiste oplossing.

Uiteraard vinden wij het jammer dat u overweegt om uw abonnement op De Telegraaf op te zeggen. Wij houden onze klanten graag tevreden en streven ernaar om het lidmaatschap bij de Telegraaf zo plezierig mogelijk te maken voor onze klanten. U kunt er daarom van uitgaan dat er alles aan gedaan wordt om kwaliteit van de bezorging te verbeteren.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ervaren met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijk groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door onderhanz