Klacht: bezorging

op 30 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 december 2016 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Evers,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging. Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Mocht u onverhoopt weer problemen ervaren met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit kan via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door afhandeling klacht