Klacht: bezorging

op 28 november 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 november 2016 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vermeule,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u gisteren de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone.

Mocht nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door a vermeule