Klacht: bezorging

op 17 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boer,

Bedankt voor uw bericht.

Om de bezorging tijdelijk stop te zetten of om andere wijzigingen door te geven, kunt u ons een bericht verzenden via het contactformulier op www.mijnmedia.nl. Omdat u een Belgische postcode heeft, dient u achter de vier cijfers ook BE te noteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door gboer