Klacht: Bezorging

op 14 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Verstappen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ervaren met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

Volgens onze administratie hebben wij geen bezorgklachten ontvangen, waardoor wij niet op de hoogte waren dat zich bezorgproblemen hebben voorgedaan. Het abonnement liep tot en met 1 oktober en is dit de reden dat u afgelopen weekenden geen krant heeft mogen ontvangen.

Mocht u in de toekomst weer een abonnement afsluiten bij De Telegraaf en bezorgproblemen ervaren, dan verzoeken wij vriendelijk om dit bij ons te melden zodat wij de nodige maatregelen kunnen treffen.

Wij danken u voor uw lidmaatschap en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als abonnee bij De Telegraaf.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Babs verstappen