Klacht: bezorging

op 11 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Wit,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hopen dat alles goed met u gaat en wensen u beterschap toe.
Wat betreft uw gemiste editie, wij hebben dit voor u doorgegeven aan het distributiecentrum. Hier zullen zij hun best doen om ervoor te zorgen dat dit probleem niet meer voorkomt. Veel leesplezier!
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door .gloeperd