Klacht: bezorging

op 05 september 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ingang van abonnement van 3 jaar. Email van bevestiging aanvraag ontvangen op 24-08-2016.
ik zou nog een e-mail ontvangen over wanneer ik de papieren krant zou gaan ontvangen. Niet gekregen.
Abonnement zou ingaan op 28-08-2016. Vanaf die datum geen papieren krant gezien. Vandaag 5-09-2016 gebeld met AD . De klacht zou worden genoteerd. Compensatie vindt pas plaats van de niet geleverde kranten aan het einde van de contractperiode . Dus na 3 jaar zie ik er pas iets van terug. Er was niemand die kon beslissen over een directe compensatie van niet geleverde kranten. Wel direct een eerste periode afschrijven. Een schandalige manier van omgaan met klanten.
Ik verwacht een directe compensatie

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als een directe compensatie plaatsvindt en er direct wordt gestart met de levering van de krant

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bwijngaard