Klacht: bezorging

op 29 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou een pakketje geleverd krijgen en uiteindelijk werd het pakketje eerder bezorgd, ik kon hiervoor niet thuis zijn.
Het pakketje wordt gelijk bezorgt bij een punt 3 km verderop en morgen pas. Moet ik daar heen fietsen, terwijl ik daar nooit komt en bovendien betaal ik 7 euro verzendkosten, maar moet ik nu naar een plek in amsterdam waar ik nooit kom.
Vind het schandalig dat ik nu zoveel moeite moet doen terwijl ik 7 euro betaal. De bezorger had de tijd eerder moeten doorgeven en daarnaast nog wel een dag later kunnen proberen, net als postNL dat doet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het pakketje bezorgd krijgen z.s.m. of een vergoeding van mijn verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SAmsterdam