Klacht: Bezorging

op 04 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakketje bezorgd worden tussen 12.00-15.00 uur.

Om 14.00 uur stopt er een busje van post nl voor de deur. De chauffeur stapt niet uit maar rijd weer door..!!!

Vervolgens kijk ik bij de track and tracé code en staat daar nu dat de bezorging niet gelukt is en het pakketje morgen na 15.00 uur bezorgd word bij een afhaalpunt. Waar ik het ook nog zelf op moet halen..!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketje vandaag als nog geleverd word..!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Meerendonk, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger aangaf dat de bezorging niet was gelukt terwijl u gewoon thuis was. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag een klacht voor u registreren zodat de leidinggevende dit met de bezorger kan bespreken, daarvoor ontvang ik nog graag de volgende gegevens: - Ik zie dat de bezorger 13.35 langs zou zijn geweest. Werkt uw bel naar behoren? - Heeft u wel een kennisgeving ontvangen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Meerendonk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van de Meerendonk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lvandemeerendonk