Klacht: Bezorging

op 16 juli 2016 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 18 juli 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoek,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de Libelle van vorige week niet te hebben ontvangen. We sturen deze editie nogmaals naar u op. u heeft deze editie binnen drie tot vijf werkdagen in huis. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
het Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door JokeHoek