Klacht: Bezorging

op 17 juni 2016 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jarenlang was ik zeer tevreden over de bezorging. Die wordt inmiddels door anderen gedaan en vanaf die tijd is het waardeloos. Het is inmiddels 8.10 uur en ik heb nog geen krant. En dit is vast tarief. Veel te vaak is de krant veel te laat.

Gewenste Oplossing:

Als mijn krant om 7.00 uur in de bus ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht J. Lucassen

9 maanden geleden - Inmiddels lees ik dat het ED mijn klacht niet in behandeling neemt. Dan wil ik graag weten, waarom niet? Is het niet belangrijk genoeg? Voor mij is het belangrijk. Als de krant niet tussen 7.00 en 7.30 bezorgd wordt, maar regelmatig veel te laat is. heb ik maar een oplossing, en dat is afzeggen. Dus hopelijk blijft de krant op tijd komen,( deze week is het nog niet te laat geweest) want ondanks het te laat in de bus liggen, lees ik het ED graag. Dus ik wacht af. Met vriendelijke groet, J. Lucassen

Alle klachten die gemeld zijn door J. Lucassen