Mijn Klacht:
Ik heb een pakketje besteld vanuit duitsland. Website netjes gevolgd. En thuis zitten wachten op het betreffende pakketje. Om het uur nog eens netjes op de website gekeken. En opeens de melding ontvanger niet thuis aangetroffen. Ik heb een deurbel die elk belletje registreerd. Met opnames van de persoon die aanbeld. Niets geregistreerd. Zou dus betekenen dat de persoon niet weet hoe een deurbel werkt. Of gewoon te vuil was om iets te bezorgen. Kaartjes alvast gereed gemaakt in de auto om ze gelijk in de bus te gooien en door te rijden. Toen ik de klantenservice (1euro per gesprek +de reguliere kosten van het gesprek) belde. Tja daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik kan de bezorger niet terug sturen. Fijn dan. Extra kosten moeten maken zonder oplossing. Nu afspraken moeten omgooien om nogmaals een hele dag op het pakketje te wachten. Daar gelaten dat deze bezorger wel weet hoe een deurbel werkt.
Gewenste Oplossing:
Geen tijdvak van 4 uur. Een tijd. En dat de bezorger met excuse het pakketje alsnog komt afleveren.

