Klacht: Bezorger veel te laat

op 28 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorging tussen 10.0 en 13.00 op 28 december. Bezorger heeft nu om 14.50 pas 5 adressen gedaan en moet er nog 8 voor hij bij mij is. Bedrijf alleen via 0900 te bereiken en alternatieve nummer nemen ze niet op. Wordt ook niet gebeld dat het afleveren wordt opgeschoven naar later op de dag. Je kan gewoon zitten wachten tot wanneer het hun uitkomt. Mijn uren kosten ook geld, wie gaat me dat vergoeden?.. Wat een waardeloos bedrijf, zeg!

Als er volgens afspraak geleverd wordt. Uiteraard mag er een kleine marge inzitten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 december 2017 om 10:11 geantwoord

Geachte heer De Jonge,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Het kan spijtig genoeg voorkomen dat een koerier vertraagd is tijdens een drukke periode rondom de feestdagen. De koeriers doen echter hun uiterste best om orders volgens afspraak af te leveren.
Daarnaast hebben wij geen invloed op bijvoorbeeld de verkeersstromen. Wanneer er sprake is van een file kan dit vertraging als gevolg hebben.
Desalniettemin dienen klanten hiervan te allen tijde op de hoogte te worden gebracht. Daar dit niet is gebeurd zullen wij deze klacht doorzetten naar de afdeling die hier over gaat, zodat dit opgepakt en voorkomen kan worden in de toekomst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Willem de jonge