Klacht: Bezorger rijdt fietser van pad

op 31 augustus 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postbezorger per busje besloot de afslag 200 eerder in te zetten en mij, een fietser van de fietststrook te rijden. Vervolgens pakte hij recht voor me de stoep. Tijd scheelt het niet. Wel een leven en een bumper

Wanneer ze mijn leven niet meer in gevaar brengen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 31 augustus 2016 om 10:04 geantwoord

Heeft op 31 augustus 2016 om 17:11 geantwoord

Waardeloos!!!
Ik wordt plots gebeld door een onbekend 06 nummer. Om degene die mij probeerd te bereiken te helpen bel ik vriendelijk terug. Wat er gebeurde is het volgende: de receptioniste staat mij geheel onwelkom te woord. Ze zei al zuchtend dat zij niet kan ruiken wie van haar 200 collegas heeft gebeld en gaat ze niet allemaal af om erachter te komen waarvoor ze mij belden. Iets wat je niet verwacht als je een 06 nummer beld. Ik sloot het belletjes vriendelijk af. Je begrijpt dat dit een zure nasmaak had. Dit soort \"recepties\" gebeuren wel vaker door receptionisten en telefonisten. Zoals wel meer mensen zullen verwachten is dit juist een beroep waar klantvriendelijkheid en tot een oplossing komen voorop zouden moeten staan. Mocht dat niet lukken dan wil een mens in ieder geval met respect behandeld worden door een bedrijf die juist iets van jou wil hebben.
Intussen staat er dus op deze site dat het is opgelost, lekker PR. Niet dus!
Het is mij en iedereen duidelijk, nooit meer in zee met die lui. En nee, ik wil niet nog eens zonder toestemming gebeld worden. Een afpoeiering voor een goede daad is meer dan zat. Op deze manier is niet gek dat men steeds minder gaat inzetten voor het algemeen goed.

Alle klachten die gemeld zijn door Carina De Roos