Klacht: Bezorger komt niet

op 12 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond zou mijn sim kaartje bezorgd worden door Pieter.
Ik kreeg een sms dat hij er met een half uur zou zijn.
Niet dus! Na drie kwartier kreeg ik mail dat hij mij niet thuis had getroffen!
Ik was gewoon thuis! Ik zat voor het raam de bezorger op te wachten!
Deze Pieter wilde vast vroeg thuis zijn!

Gewenste Oplossing:

Kom gewoon je afspraak na!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der weerd,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Lisavanderweerd