Klacht: Bezorger betaald geen eten gekregen

op 29 november 2016 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een bestelling geplaatst bij Koekoek pizza en pasta in Rotterdam.
ze kwamen me bestelling brengen en had contant betaald maar mijn bestelling klopte voor geen meter.
ik zou een kapsalon krijgen maar het was enkel patat met sla.
dus had ik ze opgebeld en zouden meteen een nieuwe komen brengen.

na een uur probeerde ik ze weer te bellen omdat het erg lang duurde en ze nemen de telefoon niet meer op.
heb 8x gebeld en 0x hebben ze opgenomen.

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug of mijn eten correct bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

20 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stevengibson