Mijn Klacht:
Ik zat vandaag op mijn pakket te wachten om half 3 werd deze bezorgd op dat moment was k net even mijn kinderen uit school halen mijn jongste dochter zat tv te kijken mijn vriend stond in de douche er werd geklopt aan de achterdeur mijn vriend hoorde mijn dochter heel hard huilen keek uit t raam de bezorger liep net de hoek om en riep nog ik heb je pakket neergezet dit had zij dus binnen in huis gezet mijn dochter helemaal overstuur ik vind dit dus absoluut niet kunnen dat er voor niet word open gedaan ok maar dan achterom lopen en gewoon naar binnen gaan dat kan echt niet mijn vriend riep haar terug maar zij ging gwn weg
Gewenste Oplossing:
Nou mijn dochter was behoorlijk overstuur zij had het erover dat de postbode binnen kwam en ging slaan dus hoe jullie ervoor zorgen dat ik tevreden ben bedenk dat zelf maar vind dit echt niet kunnen koop maar een ballon voor mijn dochter ofzo

