Klacht: bezorgen post belastingdienst

op 20 december 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tot mijn grote verbazing ontving ik een herinnering van de motorrijtuigen belasting. ik weet zeker dat ik de eerste brief niet ontvangen heb.
Ik heb contact opgenomen met de belastingdienst, die verwijzen naar Sandd.
ik heb op internet gezocht naar een klantenservice van Sandd, die is nergens te vinden.
vind ik niet echt klantvriendelijk.
Bij postNl werkt dit wel.

Gewenste Oplossing:

Klanten moeten hun klachten kunnen melden bij een bezorgingsbedrijf.
Dan kun je als organisatie aktie ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 25 januari 2013 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Schipper,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw incident heeft u een reactie van ons ontvangen,
helaas hebben wij tot op heden hier geen reactie van u op mogen ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dit niet het geval dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl

Ter uwer informatie: Klachten/meldingen kunnen op onze site gemeld worden.

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet,
Sandd B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door rita12