Klacht: Bezorgen keuken

op 10 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik werd gebeld dat mijn levering verzet moest worden omdat niet alles voorradig was. Ik wilde graag dat het dan een gesplitste levering zou zijn omdat ik anders in de knoei zou komen met mijn planning. Dit was akkoord. Ik heb dit ook schriftelijk bevestigd gekregen, ik heb zelfs nog een sms gekregen dat ik op het genoemd tijdstip aanwezig moest zijn. op 7 juli heb ik vanaf 12 uur gewacht op de levering. Ik heb om half 2 nog even gebeld om te vragen of het goed ging en ze nog zouden komen. Ook toen kreeg ik weer bevestigd dat de levering gesplitst was en de eerste levering voor 7 juli gepland was. Ik moest mij geen zorgen maken. Om kwart over 2 krijg ik een mailtje met een ‘bewijs van levering’ hierop staat vermeld dat zij bij mij zouden zijn geweest om half 2 en dat de levering afgerond was met een probleem. Ik lees deze mail om half vier en heb direct opnieuw gebeld en er werd mij weer verteld dat ze waarschijnlijk nog wel zouden komen. Maar ze ging toch nog even overleggen. Uiteindelijk bleek dat ik helemaal geen levering zou krijgen, dit was in overleg met mij??? Hoe kan het dat ik tot op de dag zelf steeds bevestigd krijg dat de levering gesplitst was en dat alles goed zou komen en dat ik daardoor gewoon een hele middag voor niks zit te wachten? Ik heb een beetje het gevoel in de maling genomen te zijn.

Ik zou graag willen dat ze hier beter mee om gaan, leer van de klachten en doe er iets mee. Een uitleg zou ik ook fijn vinden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oehlers