Klacht: Bezorgen

op 10 februari 2018 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 12 februari 2018 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Linders,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig om te horen dat u geen Wegwijs van ons heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de krant weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke Linders