Klacht: bezorgen

op 01 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister voor € 400,00 spullen gekocht en men zou deze bezorgen tussen 18.00 uur en 22.00 uur.
Kreeg bericht dat de bezorgtijd gewijzigd werd en Alert logistiek zou tussen 22.42 en 23.37 komen.
Na lang wachten werden de goederen even na 23.30 bezorgd. Dit zijn natuurlijk geen “normale” tijden, voelde mij ook niet veilig zo laat, bijna middernacht en veel te weinig nachtrust.
Dit zal ik nooit meer doen, geen visitekaartje voor zo’n groot bedrijf, heb dit inmiddels ook met kennissen en collega’s gedeeld en ik wacht een schadevergoeding af!

Gewenste Oplossing:

schadevergoeding van tenminste bezorgkosten ad € 40,00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mgh.seegers@breda.nl