Klacht: Bezorgd? Nee helemaal niet!

op 01 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op Zo 1 Oktober zou ik tussen 08:00 en 18:00 iets binnen krijgen via Dynalogic.
Vervolgens op track en trace gekeken en daarin stond heel mooi transport afgehandeld terwijl er helemaal niks bezorgd is bij op het adres.

Waarom gaat dynalogics in godsnaam niet iets veranderen aan het bezorgproces?
Gezien het aantal klachten en fouten wat hun maken?
Hoe kan je jezelf als bedrijf nog serieus nemen als er telkens wat fout gaat met bezorgen?

Dit was de eerste en laatste keer dat ik iets laat bezorgen via dynalogic.

Tot nu toe ook helemaal geen reactie gehad van wat er nou aan de hand is en of ik ooit mijn bestelling nog ontvang.

Slecht, amateuristisch bedrijf.

Als ze een keer bezorgen zoals het hoort.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 oktober 2017 om 09:50 geantwoord

Beste H. Alami,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben het voor u gecontroleerd en het betreft een levering die in de brievenbus past waarbij burenlevering is toegestaan. De leverancier bepaalt de voorwaarden hierin. Wanneer we de route checken zien we dat de koerier in de straat is geweest. Het is dus mogelijk dat de order bij een van uw buren is geleverd als de koerier u thuis niet aangetroffen heeft.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 10 oktober 2017 om 09:57 geantwoord

Wederom hetzelfde bericht als wat ik via de telefoon heb gekregen \"pakket is bezorgd we kunnen er verder niks aan doen\" \"heeft u bij de buren gekeken?\" Ik ken mijn buren heel goed spreek ze elke dag dus als er iets binnen was gekomen per ongeluk bij hun nou dan had ik dat dezelfde dag nog van hun gehoord. Maar inmiddels is dit al opgelost omdat ik met Greetz zelf al een oplossing had gevonden om het met een andere leverancier te laten bezorgen, en wat dacht je nou? die kwam gewoon aan!

Dit is niet de eerste keer dat er iets fout gaat bij jullie, als een bedrijf zou ik eerst eens goed gaan kijken wat jullie koeriers allemaal uitspoken tijdens het bezorgen.

Reactie van de melder van de klacht Hassi

6 dagen geleden - En ik was die dag gewoon thuis, tevens moest er een handtekening geplaatst worden voor bewijs van aflevering volgens Greetz, (wat dus ook niet gebeurd is).

Alle klachten die gemeld zijn door Hassi