Mijn Klacht:
aan bel is goed
maar op de deur bonk als een dol is niet goed
kenteken 42-lt -??
Gewenste Oplossing:
gewoon aan bel is goed
jacqueline geraets op 29 januari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste jacqueline, Wat vervelend om te horen dat de bezorger dit heeft gedaan bij het afleveren van het pakket. Ik zal voor u een klacht indienen. Mijn collega's zullen de bezorger dan aanspreken op zijn gedrag. Mijn oprechte excuses voor...
Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorging door DHL. De bezorger zou op de deur bonken in plaats van op een normale manier aan te bellen. Deze klacht is inmiddels opgelost.
aan bel is goed
maar op de deur bonk als een dol is niet goed
kenteken 42-lt -??
gewoon aan bel is goed
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 29 januari 2015 om 14:30 geantwoord
Beste jacqueline,
Wat vervelend om te horen dat de bezorger dit heeft gedaan bij het afleveren van het pakket.
Ik zal voor u een klacht indienen. Mijn collega's zullen de bezorger dan aanspreken op zijn gedrag.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
David
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM