Klacht: bezoeken holland casino

op 19 juli 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Het is ons opgevallen dat het aantal bezoeken wat wordt bijgehouden op de holland casino app. niet klopt.
Dit weten we zeker omdat we het de laatste tijd zelf bijhouden.

Mijn vouw hoort nu op 25 bezoeken te staan waarbij ze weer recht heeft op de diamond kaart, maar de app. geeft nog steeds 23 bezoeken aan.
Dit geldt ook voor mijn aantal bezoeken, deze hoort nu op 24 te staan, maar staat nu ook op 23.
Nu zijn we ivm. de komende zomer vakantie niet meer in de gelegenheid om naar het casino te gaan , waardoor we de diamond kaart mislopen.
Ook hebben wij kortgeleden beiden een email gekregen waarbij de teller pas op 18 stond.
Ik vind dit op zijn minst heel slordig allemaal , ik krijg hierdoor erg het gevoel dat Holland Casino hiermee druk op ons uitoefent om maar zoveel als mogelijk te komen.

Als alles gewoon klopt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 20 juli 2017 om 15:40 geantwoord

Heeft op 28 juli 2017 om 20:39 geantwoord

Het slaat allemaal nergens op

Alle klachten die gemeld zijn door jfuchs